Hjælp til udbetaling, opfølgning og afrapportering ved en bevilling

Har du modtaget en bevilling fra en af praksisfondene, skal du selv anmode om udbetaling af bevillingen. Du skal som bevillingshaver endvidere indsende en status årligt samt indsende en afsluttende rapport inkl. regnskab, når projektet er afsluttet.

I menuen til venstre finder du information om hvordan du som bevillingshaver:

  • Anmoder om udbetaling.
  • Anmoder om projektforlængelse.
  • Indsender status på igangværende projekt.
  • Indsender afrapportering og regnskab på et afsluttet projekt.

Du skal endvidere være opmærksom, at såfremt dit projekt ikke overholder den oplyste tidsplan i ansøgningen, skal du anmode om projektforlængelse.

Anmodning om projektforlængelse, årlig status og afrapportering indsendes elektronisk via Efond.

Her finder du:

Log in til Efond.dk

Du skal logge ind med din profil på Efond for at tilgå skemaer vedr. anmodning om projektforlængelse, projekt status og afrapportering.

Vælg Rapport ud for det relevante projekt.

Her finder du:

Hjælp og vejledning

Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp til igangværende bevillinger og opfølgning heraf, kan du fremsende på en mail til praksisfondene@regioner.dk